Breaking News

VERSI CLASSICAL-SPANISH GUITAR [ERIC CLAPTON]

Sebut saja Eric Clipton ramai yang tahu lagu hit STILL GOT THE BLUES, Tears In Heaven dan banyak lagi yang best-best. Seperti biasa gua nak kongsi SPANISH GITAR VERSI CLASSICAL. Versi ni gua arrange sendiri ikut sedap hati gua. Itu pun member gua yang suggest kalau lagu ni di klasikkan lagi sedap. Apa lagi gua dengan penuh perah otak gua yang macam nak pecah ni.. Akhirnya terhasil juga karya gua versi Classical. Korang dengarlah dulu. JANGAN LUPA FOLLOW GUA PUNYA LINK. Banyak lagi lagu yang gua nak share. Specially lagu-lagu Melayu yang tak banyak orang share.
[Nak tap seperti biasa PM gua dulu nanti gua bagi link nya]


JOM DENGAR MP3 - SPANISH GUITAR CLASSICAL VERSION [ PLAY ]

GUA GERAK DULU BEB,  KITA JUMPA KEMBALI

Tiada ulasan